At our best behavior

Best Behavior Showroom!

Kategori: Best Behavior

Whoop whoop. Nu är nästan hela kollektionen från Best Behavior på plats i mitt showroom! Jag är kär i massor av plaggen och superladdad att få visa detta fina för alla som vill!
 
 Tadaaa!!!

 

Ni minns säkert att vi sålde Best Behavior på Wardrobe?! Och från mina Val från garderoben?! :D Många av plaggen är fortfarande mina favoriter. Så när jag kom i kontakt med dem igen i höstas blev jag jätteglad. Ungefär samtidigt som jag lämnade Wardrobe tog Marie och Malene en lång paus, bort från agenter, distributörer och modevisningar. Sen började de om, med samma sköna plagg med twist och härliga print, men med intentionen att sälja direkt till kund. Det har de gjort via marknader och pop up butiker under en period. Nu är de redo att testa något nytt – Friend Shopping! Home Shopping, alltså hemförsäljning helt enkelt. Om det var slump eller ödet, vet jag inte, men nu blir jag först i Sverige med att sälja Best Behavior via det här konceptet. Det är nytt för både dem och mig och väldigt spännande!

Man kan komma till mig eller så tar jag med mig hela rasket och åker till önskad plats. Mammaledighäng en eftermiddag, lördagsträff med vin, eller kanske söndagsfrukost - jag är flexibel! Ett glatt och shoppingsuget gäng är allt som behövs :D

Kollektionen består av barnplagg från 56 till 104, damplagg från XS till L, där några finns i en amningsvänlig variant, samt lakan, filtar och posters. Allt sys i Indien, i fabriker som Malene och Marie själva besökt. Dessutom är stora delar öko tex-märkt, vilket betyder att inga hälso- eller miljöfarliga kemikalier har använts vid någon del av framställningen, varken vid odling av bomullen eller färgning av det färdiga tyget. Känns kalasbra tycker jag.

 Suuuperskön soffa. Som egentligen var för stor för att få in... Christ vad vi kämpade jag och Mannen, jag hade ont i hela kroppen på kvällen, och soffan får vi såga isär med motorsåg om den en dag ska ut igen. :D

 Spegel är viktigt, man får gärna prova!!

 Gick all in på svartspräckligt! Byxor, t-shirt och kofta. Det här måste jag köpa till mig själv. Såååå skönt!!! Sjalen är också underbar. Jag är väldigt svag för den där färgen.

Koftans skärning kommer fram fint i det här randiga tyget!
 
Så snygg och skön cape. Lööööve it!
 
 
Kommentera inlägget här: