Nya grejer är alltid roligt

112912-204Nu ramlar det det in grejer nästan varje dag... En blus från Nur Rock (ingen klänning ännu dock...), flera fina plagg från Vadumsrum, en kjol och några nya t-shirtar från Numph, karamellen från Kiilerich...

Jag fotar och lägger upp på webshopen allteftersom. T-shirtarna hinner dock ta i princip slut innan jag får upp dem... Men ev kunde vi få fler boxar av dem, då kommer de upp på shopen direkt.

Klänningen här till vänster är från Vadumsrum och kostar 1100 kr. Den är i härlig viskos/bomulls-blandning med bra tyngd, urskön! Finns i den här najsiga blå och i en skitsnygg brun färg som nästan är lite melerad.
Spana in nyheterna.



Kommentarer
Postat av: Mia

Typiskt, jag som är ute efter t-shirtar...:)

Postat av: Ida

Mia: Det kommer flera. Men åh, det är en som finns i ljusblått eller vitt med ett jättefint tryck på. Den kan vara du... Ev får vi fler av dem, men annars kirrar jag en bild till dig ändå så du får se. Allt går ju att lösa! :) Kram.

2007-04-25 @ 22:50:00
URL: http://shopblogg.webblogg.se/
Postat av: Mia

Vill du så får du gärna fixa en liten bild! Passar den paperbag-kjolen?

2007-04-26 @ 10:37:26
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback