At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Creme, brunt och rosa är dagens färger!

Knytblus, Zara, med linne under och rosa bolero över, båda H&M.
Brun stickad kjol, 2nd hand, och dito strumpbyxor, Lindex.
Stövlar, Topshop. Cape, Smörgåsbord. Väska, mammas gamla.

Svårt att fatta hur det ser ut på...
Ska ta ett bra foto på knytblusen snart. Och på lite annat. Och kanske Pojkvän kan agera fotograf så några outfits kan visas i sin helhet på också. Tänker att jag ska göra det men det blir liksom inte av. Gör så mycket annat onödigt istället. Tittar på Vänner t ex. Lånat boxen... Skärpning nu!!!

   
   

KOMMENTARER:

  • sandra säger:
    2005-12-09 | 17:07:44
    Bloggadress: http://viktigheter.blogspot.com

    Jag är så avundsjuk på den där väskan.
    Varje gång jag ser den tänker jag att "åhh en sån vill jag ha!".
    Vilken hit!
    Och vilken bra mamma som är duktig och sparar!

  • Tilda säger:
    2005-12-09 | 17:11:56

    Ja lite har hon sparat mamsen. Inte så mycket kläder, men hon hade typ storlek 34 och det har absolut inte jag så det kanske är tur. Vad sur jag hade varit annars, tjockångest mer än nånsin...

  • Carrie säger:
    2005-12-09 | 23:34:23

    Väldigt fin outfits,färger som är härligt att vila ögat på.

  • Cecilia säger:
    2005-12-10 | 19:09:09
    Bloggadress: http://cecilias.blogg.se

    Jag är också avundsjuk på väskan, den är verkligen snygg!

Kommentera inlägget här: