At our best behavior

McQueen-klänning på H&M

Kategori: Mode

Var på H&M i veckan, med Johanna som shoppade loss. Jag var duktig och köpte ingenting. Hon köpte mucho snygga saker. Bla en klänning som egentligen påminner om McQueens klänning för mycket för att vara helt ok. Väldigt lik modell, men inte lika fina draperingar och såklart i billigt material. Finns i grått och svart. Johanna köpte grå.
mc queen
Hon köpte även en röd plychväst i armymodell med guldknappar. Väldigt snygg. Den har funnits som jacka/kavaj ett tag. Och en teeny tiny svart väst. Brottarrygg och sånt där "spänne" i ryggen, fast den var så kort, rolig detalj. Jag provade också. Men jag hade för mycket bröst för den. Det såg absolut inte klokt ut. Och den röda västen skulle jag vilja ha i svart!!! Lite sent nu, jag vet, men det är snyggt.
Kommentera inlägget här: