At our best behavior

Strumpbyx-shopping

Kategori: Nytt i garderoben

Efter att ha stört mig några veckor på att alla mina svarta strumpbyxor som är för små, trasiga eller åker ner gick jag till slut till H&M. Har kommit på att deras är de allra bästa ändå. Billigast och dessutom de som sitter uppe bäst. Eftersom de är ungeför 2 meter långa så åker de över huvud taget inte ner i grenen. Köpte två par svarta, ett par ribbade och ett par släta. De släta är i "Acrylic" mix och helt otroligt lena och mjuka. Passade på att köpa ett par grå och ett par blå när jag ändå höll på.

KOMMENTARER:

  • Brita säger:
    2005-12-18 | 23:34:15
    Bloggadress: http://oldirtybrita.blogspot.com

    jag skulle kunna döda för hästbroschen. inte dig, men om den satt på något rödhårigt litet barn så kanske.
    och vad fina de gröna topshop-skorna är! perfekt klack.

  • Mia säger:
    2006-01-05 | 07:26:48

    kan man inte få se bilder hur dom ser ut när du har dom på?

Kommentera inlägget här: