At our best behavior

Top 3 fina skor

Kategori: Mode

Åh, vad tråkigt det blir med bara massa text när man börjat vänja sig med lite bilder på bloggen. Iofs läser man inlägg utan bilder ordentligt, medan man mest skummar igenom dem med. Iaf har jag kommit på mig själv med denna dumhet. Jaja.

Idag hade jag den mönstrade klänningen från Oasis som redan finns på bild. inget bloggmaterial alltså.

Som nån slags plåster på såren dyker här en Top 3 upp och gästspelar. Kanske blir den ett fast inslag. Who knows. Idag blir det hur som helst: Fina skor. (Finskor känns inte helt rättvisande, kilklack är ingen finsko).

På tredje plats. Taxklack från Bronx. Lite obalans i sulan på nåt sätt så den vill inte hålla sig rak, och ger därför skavsår på insidan av foten. Men snygg är den!
23226-238

På andra plats. Kilklack från Topshop. Hoppas verkligen att den kan användas nästa sommar också. Det verkar ju så på visningarna men man vet aldrig hur svenska fashionistas kommer välja sin trender.
23226-212

Och på första plats. En ohotad segrare. Även denna från Topshop. Den snyggaste sko jag har ägt! Såklart inte helt bekväm att gå i en hel kväll. Men. I Love It!!!
23226-196

KOMMENTARER:

  • hotspot säger:
    2005-12-15 | 10:22:29
    Bloggadress: http://hotspot.webblogg.se

    Toppsnygga! Mina favvo var nummer två! De hade jag velat ha i somras!

  • Anna säger:
    2005-12-15 | 11:18:41
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    De gröna var jättefina! Färgen var supersnygg och åååh. Vill ha!

  • sara säger:
    2005-12-15 | 13:37:24

    De gröna från topshop var jag inne och provade säkert tio gånger. De är mina drömskor, men jag kunde inte riktigt motivera ett köp eftersom jag inte skulle kunna gå i dem med värdighet. Ångrar mig ganska rejält nu.

  • Lina säger:
    2005-12-15 | 15:28:59
    Bloggadress: http://rhubarbfool.blogspot.com

    Haha, din smak är strålande, jag har själv sneglat på alla tre paren, men varit tvungen att inte köpa dem av olika orsaker (oftast ekonomiska....). Sjukt snygga är de i alla fall, allihop.

  • Andrea säger:
    2005-12-15 | 22:31:06
    Bloggadress: http://andreagoesstockholm.blogspot.com

    Håller med om att de gröna skorna är väldigt snygga. Piffar upp en svart ensemble, snygga till jeans, coolt med guld till o.s.v. o.s.v.

  • Tilda säger:
    2005-12-16 | 12:58:35

    Jag blir så glad när jag får kommentarer!!!

    Hotspot: Jag hoppas bara att man vill ha dem nästa sommar också, annars var de ganska dyra per användning. Den där klacken är inte något man (inte jag iaf) knatar runt med varje dag.

    Anna: Du har ju många fina skor!

    Sara: Så brukar jag också vara, "nej jag kommer bara få ont i fötterna" Men den här gången struntade jag i det. Och det går faktiskt ganska bra att gå i dem. :)

    Lina: Haha. Vad roligt! Vi har verkligen strålande smak. Brukar gilla de skor du faktiskt köper också.

    Andrea: I know. De förhöjer vad som helst från ser-ok-ut till kalas-snyggt.

  • Anna säger:
    2005-12-16 | 20:52:08
    Bloggadress: http://mymarkup.net/anna/

    OOOh de grön är ju helt fantastiska!

Kommentera inlägget här: