At our best behavior

Gnäll

Kategori: Personligt

Dagen har inte börjat så bra hemma hos oss.
Jag är bajsförkyld, och har vaknat och hostat inatt.
Pojkvän gick upp halv åtta. Han hade tid hos tandläkaren. Den är bara ett tunnelbanestopp bort så då måste man ju inte vara ute i extra god tid, vad kan hända liksom. Tåget var 18 minuter försenat. Han ska laga tanden imorgon istället.
I eftermiddag skulle de efter mycket om och men ha spelat in trummor till sin demo. Nu kan inte trummisen.
Jag skulle ju träffat en stylist idag. Hon har fått fast jobb på en tidning. No need for en ny assistent längre.
Det har nästlat sig in en finne liksom i sidan av näsan som gör ont när jag snyter mig.
Jag fick just mens, och kommer ha fett ont i magen senare idag eller imorgon.
Undrar vad mer för spännande som ska hända idag?!

KOMMENTARER:

  • Anne säger:
    2005-11-07 | 11:29:00
    Bloggadress: http://annesfood.blogspot.com

    Vissa dagar är bara inte roliga. :(

  • Linda säger:
    2005-11-07 | 13:03:23
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    Hoppas pojkvännen kommer hem med en blomma eller att du får något kul med posten. Krya på!

Kommentera inlägget här: