At our best behavior

Godis, godis, godis! (Ev. Del 1...)

Kategori: Allmänt

Mycket snack om Juleskum nu. Varför tycker man att det smakar jul??? För att de heter Juleskum, för att det är tomtar eller för att det bara säljs runt jul (och liite innan...)??? De smakar ju egentligen frukt! Men man får julstämning av dem och sjukt goda är dom, tomtarna.

Annars är mitt favvo-godis just nu några vita och rosa fyrkantiga mashmallows som går att köpa på Lidl. De är lite sockriga på ytan. Men man måste lägga upp dem i en stor skål och sen vänta tålmodigt. Efter en vecka är de perfekt sega och så sjuuukt goda! Egentligen handlar jag aldrig på Lidl, så om jag är där köper jag två påsar.

På Willys finns sån där god söt Panda-lakrits i återförslutbar påse. Perfekt. De är också så himla goda. 10 spänn. Billigt. Köper nästan alltid en sån när vi storhandlar.

KOMMENTARER:

  • Jonna säger:
    2005-11-22 | 21:19:50
    Bloggadress: http://www.kazaanmjao.webblogg.se

    Så mycket gott... Nu blev jag sådär toksugen på godis! Typiskt att det är tomt i skåpen...

Kommentera inlägget här: