At our best behavior

Shoppat, lite.

Kategori: Nytt i garderoben

Gjorde en liten runda på stan igår.
Började med secondhandbutikerna längs Hornsgatan: Myrorna, Judiths, Stadmissionen, La Principessa och en för mig ny butik: Skatboet. Där hittade jag ett par jättefina gamla svarta hängslen. Med ett fäste i ryggen. Och det har två spännen med en läderrem mellan varje fäste eller hur man ska förklara. Totalt sex spännen alltså. Ett fynd för 70 kr. Tittade in på Weekday på götgatan också. Damn, vilken stooooor butik. Fin också. 

Förutom hängslena hittade jag ingenting roligt som jag ville köpa. På hela dagen. Zara, Topshop och H&M brukar ju ha massa snyggt, men inte nu. Jag har sett och tröttnat på allt. Snabbkollade Solo, Massimo Dutti och Companys också. Nada. Ge mig nåt nytt!

Tröstköpte ett par tjockstickade gröna strumpbyxor på H&M, exakt samma färg som koftan från Zara som jag använder ofta. Bra.


Kommentera inlägget här: