At our best behavior

Sköna poser i nya Bon

Kategori: Tidningar

Köpte ny numret av Bon idag. Det är Elsa Hosk på omslaget. Det hade jag inte reflekterat över innan jag läste det. Jag är fascinerad av hur mycket man kan förvandla en människa, med smink och hår. Det är ett helt jobb i samma stil inne i tidningen. Synth. Coolt att man valt Elsa som modell, hon har ju inte gjort några direkt "hårda" grejer. Det blev skitbra! Jag gillar de självsäkra poserna, det är bara en kutryggig "försiktig" pose. Tack Jimmy Backius och Maria Virgin.

KOMMENTARER:

  • Jonna säger:
    2005-11-08 | 09:27:02
    Bloggadress: http://www.kazaanmjao.webblogg.se

    Hej!
    En liten fråga... Eftersom du jobbat mycket med stylister och med fotojobb o dyl, så undrar jag om du känner till frisörutbildningen på Academy of Hair. Bra, dålig, något annat?! Funderar på den, men vill gärna få lite output utifrån.
    Tack!

  • Tilda säger:
    2005-11-08 | 11:01:01

    Jag har aldrig diskuterat utbildningar med de hårstylister jag träffat. Så jag kan tyvärr inte säga vad den utbildningen har för rykte. Jag känner inte till den mera än till namnet.
    Själv har jag klippt mig på school of hair som är hårgängets utbildning. Och min pojkvän och även hans syster har varit på Björns Axens skola. De skolorna verkar väldigt seriösa och klippningen har blivit bra. Det är nog allt jag kan säga. Hoppas du hittar info nånstans. Lycka till!

  • Jonna säger:
    2005-11-08 | 12:14:32
    Bloggadress: http://www.kazaanmjao.webblogg.se

    Tack iaf! :)

Kommentera inlägget här: