At our best behavior

Besvikelser

Kategori: Tidningar

Jag fyndade ju tidningar häromdagen. Priset var trevligt men läsningen kunde varit bättre.

In Style
brukar vara helt ok, men det här numret vara ganska tråkigt. 
Stureplan innehöll inte mycket som inte finns att läsa på sajten.
Glamour har jag nog aldrig mer än snabbt bläddrat i förut. Shit vilken saggig tidning! Totalt oinspirerande modejobb: trista kläder, trista foton med ointressant ljussättning. Massa reklam förklätt till redaktionellt material, sånt tycker jag är töntigt, helst när det är fult gjort. Ok om det är lite snyggt som H&M/ELLE grejerna man såg förut. För mycket girlie-trams och för lite mode för min smak också. Den utger sig väl iofs inte för att vara något annat men. Kommer inte köpa igen.

KOMMENTARER:

  • Andrea säger:
    2005-10-26 | 19:08:13
    Bloggadress: http://andreagoesstockholm.blogspot.com

    Åh, jag tyckte Glamour var en ganska underhållande tidning när jag köpte den i Kanada. Jag undrar dock om det är samma version som säljs i Sverige. Amerikanska Marie Claire t.ex. är mycket sämre än sin franska motsvarighet, om du frågar mig.

Kommentera inlägget här: