At our best behavior

Billiga blaskor! Dock bara idag.

Kategori: Tidningar

Idag blev jag glad när jag kollade tv-programs-sidan i City. Inte för vad som visades på tv, utan för att Press Stop i Gallerian sålde "10 titlar för 10 kr/st". Bara idag. Jag köpte novembernumret av brittiska In Style och Glamour samt Stureplan. 30 pengar. Trevligt, trevligt. Två backar läsk!

Detta tilltag för att Press Stop tappade massor av kunder när de flyttade från utsidan av Gallerian till nedervåningen av densamma. De var dåliga på att informera kunderna om flytten tydligen. Jag kan hålla med, insåg för bara några veckor sedan att en Press Stop låg där, men det var längesedan de flyttade. Utbudet verkade vid en snabb koll väldigt bra.

KOMMENTARER:

  • Andrea säger:
    2005-10-19 | 00:53:56
    Bloggadress: http://andreagoesstockholm.blogspot.com

    Nej! Jag var i Gallerian i dag och MISSADE det! Skit skit skit. (Iofs inte så konstigt att jag missade det, Press Stop ligger liksom längst bort och längst ner och jag går bara dit om jag vet att jag ska köpa nåt.)

Kommentera inlägget här: