At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Vitt linne
Brun omlottklänning mönstrad med prickar i olika färger, Topshop
Bruna tjocka strumpyxor, bästa från Lindex
Vita platta stövlar, Topshop
Grön kappa, Second hand

Det här är något som jag inte riktigt förstår. Topshop gjorde den klänningen förra hösten. Den här hösten syns samma mönster hos två andra märken. Nu sitter jag vid en mac och av någon anledning finns inte menyn med länkar mm så jag klipper in hela adresserna så länge. Bric a Brac har bla gjort en den här klänningen. Och på www.mariawesterlind.com kan man se det igen på bild nr 2 och 8 om man klickat sig till collection. Macen vill visst inte byta rad eller nåt. Jaja. Det får se ut såhär just nu.

Update: Hemma vid min egen trevliga pc, så nu ser det bättre ut.

KOMMENTARER:

  • Karin säger:
    2005-10-11 | 11:58:30
    Bloggadress: http://kakmonstret.webblogg.se

    Har inte även Åhlens haft samma mönster på sitt egna märke? Eller minns jag fel? Jag gillar det dock. /K

  • Tilda säger:
    2005-10-13 | 01:09:00

    Jag vet inte, har de? Det vore ju bisarrt. Samma mönster hos fyra märken. Eller redan tre är lite skumt. Det är ändå ett ganska speciellt mönster.

  • Karin säger:
    2005-10-13 | 14:00:47
    Bloggadress: http://kakmonstret.webblogg.se

    Ja verkligen. Det är väl ngn som har gjort en riktigt ful affär i ett tidigt skede. Kan ju bli så ibland. Fast det brukar ju resultera i att man "tänker om" i slutledet. Pinsamt iaf. /K

  • Sofia säger:
    2005-10-22 | 20:36:56
    Bloggadress: http://cashmere.blogg.se

    Åhlens har ju en del Maria Westerlind, och de har/har haft både klänningen och kjolen från hennes höstkollektion (jag provade båda!). Blev väldigt förvånad när jag såg bilden på bric-a-bracs site!

Kommentera inlägget här: