At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Svart linne med spets i urringningen från H&M
med cremefärgad småprickig kortärmad knytblus från Zara öppen över
Stora lite slitna jeans, Levi´s
Svarta Converse
Svart bolerojacka, Nanso, med came-aktig brosch på
Cremefärgad stickad halsduk från H&M slarvigt virad några varv
Svarta väska från Zara som jag gillar mycket. Den är stor men inte för klumpig.

Detta slängde jag på mig utan att fundera så mycket. Och så blev det skitbra. Lite viktoriansk känsla på blustygets struktur, det svarta, spetsen och broschen. Men ändå privat och personligt med slappa men coola jeans, halsduken och sneakers. "Privat" är mitt ord för när det inte känns stylat. Man vill ju inte se stylad ut, bara självklart naturligt cool och snygg.

KOMMENTARER:

  • maja säger:
    2005-10-14 | 20:07:23

    det låter otroligt snyggt. jag läser din blogg ofta, ofta och det verkar som om du gillar nanso? det finns verkligen inga finare mönster än nansos. jo, kanske ivana helsinkis. men jag gillar verkligen nanso..

  • Tilda säger:
    2005-10-15 | 21:32:11
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Yep. Jag gillar också Nanso. Jag har jobbat extra där...

Kommentera inlägget här: