At our best behavior

Gå och lägg dig!

Kategori: Allmänt

Idag var en pissig dag. Ett grinigt patetiskt jävla skämt. Var jag. Hela dan.

Men efter en dusch, lite grinande på snuffiga Pojkväns axel, sex, och middag kändes allting lättare.

Så bra att jag t o m kunde skriva att jag hade en skitbra fredag.

Bloggnatten har varit bättre.
Och nyss ringde en (bara lite berusad) vän och sa att hon hade hånglat med Carl B (stockholmsgruppen) Han har varit med på Dolce Vita, och anses väl vara en snygg och framför allt cool modell. Men de hon var ute med visste inte vem han var och tyckte att han såg ut som 15 så hon behövde lite bekräftelse. Hon yrade om att hon kunde hängt på honom till Marie Leveau men valde att inte göra det och att det var ett förståndigt beslut. Mm. Eller hur?! Vaddå förståndigt?

KOMMENTARER:

  • Lisa säger:
    2005-10-16 | 03:03:12

    Roligt, satt precis uppe och läste din blogg. Kände mig som den enda vakna framför datorn och så kom ett inlägg precis nu. Och, nej, det var inte förståndigt av din vän. (Eller, vad vet jag, mer än ta vad man vill ha.)

  • anna säger:
    2005-10-16 | 10:26:09

    vem är marie leveau?

  • Tilda säger:
    2005-10-16 | 12:49:46
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Haha. Vi bloggmissbrukare i natten...

    Marie Laveau stavas det visst, jag visste att det där var nåt fel men orkade inte kolla upp det igår, är en restaurang och klubb på Hornsgatan. Det var även en kvinna som pysslade med voodoo.

  • Jonna säger:
    2005-10-17 | 09:20:34
    Bloggadress: http://www.kazaanmjao.webblogg.se

    Tilda!
    Jag kollade lite på det där med statistisken. Tydligen är det något de (på webblogg.se) fått mycket åsikter om (vad för åsikter vet jag inte) och därför togs den bort i de nya versionerna av kodmallarna. Det går tydligen att lägga dit, men info finns i statistisken bland inställningar på din blogg. Att jag har kvar den dagliga statistiken är för att jag inte uppdaterat stil/kodmall. Ungefär så. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med att lägga till det på din sida, men om du mailar webblogg.se, så bör de väl kunna hjälpa?! Lycka till!

  • Tilda säger:
    2005-10-17 | 12:39:24
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Vad snäll du är. Tack för att du tog dig tid att svara så utförligt. Har undrat varför vissa hade det tillägget i statistiken och andra inte när jag inte hittade nånstans att välja. Men då vet jag.

Kommentera inlägget här: