At our best behavior

Gårdagskvällens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Det blev klänning

En turkos klänning med guldbrodyr i empirskärningen. Känns lite vintage men det är den inte. 
Svarta Rodebjer kofta/bolero/capen-whatever 
Tjocka svarta strumpbyxor och låga bootsen
Flera "guld"-armband
Svart väska
Svart jacka, som förresten har missat omnämning i "shoppat".

Trodde nämligen att jag skulle lämna tillbaka den fram tills igårkväll. Tänkt att jag inte behövde ännu en svart jacka. Men jodå. Kavaj är ju bara kavaj, kappan jag har är svår till kjol och klänning, den med fjällrävenkänsla är för tunn osv. Så den stannade. Den är som en rock, men kapad under bältet, har snygg krage, 3 knappar men jag kan bara knäppa de 2 undre annars blir det fult, men man har ju halsduk. Lite army men inte sådär för mycket som man redan tröttnat på. *viskar* men den är från Vero Moda. Kan vi låtsas att den är cool ändå?

KOMMENTARER:

  • Johanna N säger:
    2005-10-19 | 18:06:42

    Den jackan har jag oxå tittat på. Den är jättefin, den finns i mörkblått också. Ville verkligen ha den, ett sånt fantastiskt pris men tyvärr så fanns den inte i small i varken gallerian eller på drottninggatan :( Kanske åker ut till Farsta C imorgon och kollar..

Kommentera inlägget här: