At our best behavior

Returer

Kategori: Jobb

Idag började vi klockan nio. Efter knappa 5 timmars sömn. Gött!
Packade allting. Tog två timmar. Det kändes inte som att det var så mycket grejer innan. Utländskt i kartonger för bud, och svenskt i påsar för mig. Sen knatade jag iväg, över hela stan. Till nio ställen. Vissa presskontor är jättetrevliga när man returnerar grejer, även om man råkar komma när de ska äta lunch, andra säger ett kort tack och stänger dörren igen. Dagar som idag undrar jag ju vad som är så roligt med det här... men jag gillar även returerna på nåt sätt.
Unnade mig en timmas lunch. På Mocca i hörnet nybrogatan/kommendörsgatan. Helt ok pasta. Men framför allt : många platser. Här ska jag föreslå nästa tjejfika.

Sov på tunnelbanan hem så jag nästan åkte för långt. Tittade upp på min station, hoppade av och vaknade utanför. Det brukar se roligt ut när andra gör det, så förmodligen roade jag någon.


Ikväll hade vi middag för att fira pojkväns födelsedag som var igår. (Ja jag sjöng innan jag åkte, men sen fick han fira utan mig). Vi blev så många att vi fick möblera om och duka i vardagsrummet. Det var väldigt trevligt. När man har jobbat intensivt är det riktigt skönt att umgås med folk efteråt, och inte bara säcka ihop och sura i soffan. Men jag är lite lite ledsen att jag missade TopModel. Ska komma ihåg att se reprisen.

KOMMENTARER:

  • Agneta säger:
    2005-10-13 | 08:23:46
    Bloggadress: http://atomflickan.webblogg.se

    Du behöver inte oroa dig för att du missade Top Model, de visade nämligen fotboll istället :).

  • Tilda säger:
    2005-10-13 | 12:09:27

    Haha. Just det. Vad bra.

  • Alexandra säger:
    2005-10-13 | 14:07:26
    Bloggadress: http://myrana.webblogg.se

    Det var inte inte toppmodel igår utan fotboll

Kommentera inlägget här: