At our best behavior

Titta på sommarkläder i 5 plusgrader.

Kategori: Jobb

Den här veckan har presskontoren öppet hus för att visa Vår/Sommar -06. Det är trevliga springa-runt-stan-dagar. Det är bra att se kollektionerna i sin helhet innan de börjar lånas ut, även om man inte har ett jobb bokat. Det är nästan bättre att se allt "med ett öppet sinne", och sen titta igen när man vet ett tema. Idag var jag bara på 4 olika, imorgon blir det en heldag.

Man får ofta nånting "som tack för besväret att man kom", eller nåt. En press-present. En hel del sådant man egentligen inte behöver eller vill ha (då blir min syster glad). Men ett ställe gav bl a scrub salt från greenland, som jag läst om i senaste Elle bara igår. Det kändes lyxigt. 

Sammanfattning kommer nog sedan.

KOMMENTARER:

  • Andrea säger:
    2005-10-19 | 00:56:45
    Bloggadress: http://andreagoesstockholm.blogspot.com

    Det är tydligt att jag har gjort fel karriärsval. Jag vill också gå på premiärer och få gratisgrejer.

  • Nadja säger:
    2005-10-19 | 15:52:23

    Lyx vill man absolut ha på jobbet!!! Vad exakt jobbar du som? Låter som att det skulle passa mig efter vad jag har läst;)

Kommentera inlägget här: