At our best behavior

Ebba på tv

Kategori: Allmänt

Ebba var på "21:30" på tvåan. Det var första gången jag såg henne live. Hon är ju mycket snyggare när hon pratar än när hon står där fånleende och ser söt ut på sin byline-bild. Ser vuxnare ut, och seriösare. Hon är ju vettig! Att hon gör sitt jobb med en liten glimt i ögat kändes lugnande att höra, jag har faktiskt undrat. Jag tror jag gillar henne. Hon väljer roliga bilder att titta på till Fredag, men det är lite hetshets över hela inne/ute-grejen. Och sen är väl inte hon den högst repekterade inom modesverige. Vafan. Go Ebba!

KOMMENTARER:

  • stina säger:
    2005-09-07 | 23:08:45

    Fast jag håller inte med, blev lite besviken på Ebba. Tycker hon visade att hon inte är mer än en modeintresserad 24 åring. Det är intressantare att se vad alla vanliga bloggare klär sig i, än att läsa på ebbas blogg vad hon har på sig numera. YSL bla bla bla. Men visst, jag läser alltid Ebba, men tänker själv innan jag sväljer det hon säger.

  • helena säger:
    2005-09-08 | 08:01:55
    Bloggadress: http://heelina.webblogg.se

    mm..jag blev också mycket besviken på ebba tyvärr. Tyckte inte hennes outfit var något speciellt, det va bara stövlarna som jag satt och dreglade över. nej,hon går bort tyvärr...

  • Anna säger:
    2005-09-08 | 09:42:46

    Är hon inte en person som många tjejer älskar att snacka ner? Alla läser henne ändå, även om man tycker att det hon skriver är skit.
    Ibland anar man att drevet går lite mot henne. Jag vet såklart inte och har heller inga kontakter inom modesverige men läser många modebloggar.

  • Tilda säger:
    2005-09-08 | 16:58:15

    OK. Såhär. Mina tankar om henne höjdes efter att ha sett henne. Andra blev besvikna. Det säger ju hur lågt jag tänkte om henne innan...

    Bloggen är ju underhållande (men inte mycket mera) att läsa men hennes stil är WAAAY too much brat/stureplan för min smak.

  • Jonna säger:
    2005-09-09 | 11:01:05

    Nu verkar det dock som hon överger(?) Fredag för att bli chefred på VeckoRevyn...

Kommentera inlägget här: