At our best behavior

Gårdagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Svart långärmad tröja med ljup V-ringning, HM.
Svarta byxor avklippta och uppvikta till nån blandning mellan knickers och cityshorts, Åhléns.
Halsband med färgglada glas- och plastpärlor och hängen "Peru-stylee", omgjord presspresent från HM.
Högklackade skor i flätat grönt skinn med öppen tå, Topshop.

Detta var kvällens outfit. På dagen cyklade pojkvän och jag ner till vårt favoritställe vid vattnet för att läsa bok och käka hembakta bullar i vår solgula hängmatta. Då var jag så illa klädd att jag inte ens tänker skriva i vad, bekvämt men inte ens i närheten välmatchat eller ens coolt missmatchat...

Var ju på 50-års fest. Det var väldigt glatt! Två vänner fyllde 25 år var och ställde till med stor fest. Den var väldigt lyckad, precis som deras fester brukar vara! Mycket folk, både nya och bekanta ansikten. Den drog i gång ganska tidigt och slutade väldigt sent. Både jag och pojkvän blev precis lagom gladfulla, men han somnade på min axel och gick sen hem vid 3-snåret. Efter att ha degat på värdinnans säng under dygnets tidiga timmar med varierande samtalspartners och skilda samtalsämnen som hästar och vad man har i kyl och frys via tysk porrfilm till onanering på jobbets personaltoalett gick jag hem nån gång efter 5. Då var det fortfarande några tappra som höll igång.
Tio minuter senare dök Joh och en kille upp för att låna extrasängen. Nattbuss var liksom inte ett option. Han är väldigt god vän med födelsedagsbarnen och jag hoppas verkligen att det blir nåt mellan dem, chanserna verkar goda.

Vi hade alltså gäster till frukost. Jag tycker att det är så himla trevligt! Sen har jag mest softat runt i mina svarta yogabyxor från Åhléns och en mintgrön "förurtvättad" tee med svart tryck från Weekday.

Kommentera inlägget här: