At our best behavior

Haircut, for free. Gött!

Kategori: Allmänt

Idag har jag klippt mig. På School of Hair, Hårgängets utbildning. Sista dagen det var gratis idag, from måndag kostar det 100 kr.
Det blev bra tror jag. Måste ju känna in ett tag men. Blev en väldigt kort frisyr men med längder i en sned lugg och längre testar som spretar åt sidan där bak. Bak är det grymt snyggt iaf. Har haft varianter på liknande frisyr de senaste åren och det känns som "jag". (och väldigt "hårgänget").
Pojkvän sa sitt vanliga tveksamma njaaa. Men han brukar vänja sig. En annan gång löd hans kommentar: "lite för mycket cancer liksom".

KOMMENTARER:

  • stina säger:
    2005-09-30 | 19:46:01
    Bloggadress: http://passionforfashion.webblogg.se

    ohh.. jag vill se! Vilka färger sa du att du hade? Vill du lägga ut en bild på frisyren. Säg åt pojkvän att vara snäll ;)

  • Tilda säger:
    2005-10-06 | 21:25:06
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Sorry. Har glömt att svara här visst. Jag har nån slags blond färg (min egen), men ingen digitalkamera.

Kommentera inlägget här: