At our best behavior

Levi's-jeansen 150 kr billigare!

Kategori: Mode

Igår gick jag mina ärenden. Shoppingen var ju inte bara lyckad i helgen. Lämnade tillbaka västen, den var tråkig, och tog med rabattchecken till Levi's. De var schyssta, jag fick tillbaka 150kr för både mina jeans och lillasysters.
Så nu kan jag slita av lapparna (skulle lämnat tillbaka dem och köpt dem igen med rabattchecken om de var stöniga) börja använda mina jeans. Tjoho! Och de heter visst Enginered och inte bara twisted som jag trodde. Gud, vad jag inte hänger med.
Bara en liten jobbig sak, de har ett förslitet hål som inte har gått hål, det är skitsnygga trådar, men dom kommer ju gå av på bara några dagar antar jag. Men fick ett bra tips; klisterlaglapp, bara att sätta på insidan. Ska inhandlas.
Kommentera inlägget här: