At our best behavior

Mera barnkläder och hur många drinkar som menas med säget "ta en öl"

Kategori: Allmänt

Tjoho vad bra, hon hade inte clubkort på HM, så det finns goda chanser att få en trevlig bonus därifrån i februari. Länge kvar men va fan, man ska glädjas åt det lilla! Shoppat mera kiddiesclothes idag. För dryga 2500 kr. Det blev en del att bära. Måste säga att Zaras sortiment är mycket roligare. Nästan lite som barndelen hos Natalie Schuterman. Men HM är såklart mycket bättre prismässigt.

På tisdag ska vi preppa färdigt för damdelen av plåtningen. Det är roligast. Roligare shopping.

Var ute efter jobbet med några tjejkompisar och tog ett glas vin/en öl som man alltid säger, men menar flera. I mitt fall menar jag alltid drinkar dock. Gick till Debasers uteservering, och fick bord, kors i taket, mkt skönt att slippa stå. Trevligt var det! Sist jag var där och beställde en banana banshee fick bartendern (rock-kille-söt på lite osäkert vis) en snilleblixt och ville mixa i riktig banan, och det blev så jäkla gött. Så jag beställde en sån specialare idag igen. Najs!
Blev som väntat flera glas vin/cider och för min del drinkar. Carry me home var söt och sliskig och helt i min smak. Ska jag komma ihåg. Vaniljvodka. Pineapple sourz. Midori. Guanabanajuice. Apelsinjuice. (det finns även en drink som heter söderslampa, hoho)
Sen drog vi en McD och åkte hem. Ska på 50 års-kalas (2 x 25) imorgon så...

Men först sovmorgon och en slapp dag förhoppningsvis i solen. Pojkvännen har jobbat 36 timmar övertid de senaste två veckorna så I guess he kind of needs that.
Kommentera inlägget här: