At our best behavior

Osnygg marknadsföring

Kategori: Allmänt

Som trogen läsare av flera bloggar har man ju ramlat på detta inlägg mer än en gång de senaste dagarna:

Modeintresserad?
Söker du en ny rosa glamourblogg?
Jag snubblade precis in på en blogg som bjöd på allt från glamour, fashion till gossip!
Måste då tipsa om denna: www.fancydesire.webblogg.se
Ta en sekund och kolla in, du kommer bli nöjd!
Ellie

Som alla märkt får man många besökare om man lämnar en vettig kommentar i en välbesökt blogg. Men är inte det här att gå ett steg för långt i fråga om marknadsföring av "egen" blog??

Efter att ha läst den här kommentaren lämnad hos fashionista har jag inte så höga tankar om modegraden...
Låter fint med schalen och stövlarna. Det är ju inte så mycket sammet i höst, en kort kavaj i tweed hade passat bättre!
Fancy Desire

Inte när senaste ELLE innehåller ett helt jobb med bara sammetskavavajer, stylat av Robert Rydberg.

Sen läste jag de här härligt vidsynta inläggen på fancy desires blog...
Tycker by the way att ni tjejer där ute som planerer klippa kort; Gör det inte. Tjejer skall ha långt hår. Okej att jag resonerar tråkigt, men jag är trots allt väldigt girlie (rosa kläder och långt hår är min melodi). Och ser man inte ut som ex. Natalie portamn eller Kiera Knightley(hon är iof. också snyggare i långt) så skall man allt låta de va. Eller iaf. låta det vara vid axlarna.

Jag tycker tjejer ska ha långt hår, helst som mig och Nicky Hilton.

Det är klart att man bara framför sin egen åsikt i sin blogg men: there she lost me!!!

Jag tänker fortsätta ha mitt hår kort, "Hårgänget-kort". 

KOMMENTARER:

  • Bella säger:
    2005-09-18 | 17:43:25

    Åhh tack gode gud att du märkt det också! Iof ganska svårt o inte göra det. Fatta bara hur tråkigt det är o skriva "reklam" i andras blogg....!

  • sara säger:
    2005-09-18 | 19:05:09
    Bloggadress: http://hedgehog.webblogg.se

    Kunde inte uttryckt mig bättre själv...

    Jag reagerade också på det där, hon har ju skrivit samma sak i alla bloggar... spambloggare är vad hon är!

  • Karin säger:
    2005-09-18 | 19:35:59
    Bloggadress: http://kakmonstret.webblogg.se

    Jag håller med er. Jag blev riktigt störd när jag fick meddelandet i min blogg. Att det dessutom är hon själv som skrivit det är mest bara patetiskt.

  • Frida säger:
    2005-09-18 | 20:00:02
    Bloggadress: http://www.fridaslillablog.blogspot.com

    håller absolut med, man blir bara irriterad på sånt där..

  • Linda säger:
    2005-09-18 | 20:39:48
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    Instämmer med tidigare talare. Tråkigt sätt att försöka sprida sin blogg.

Kommentera inlägget här: