At our best behavior

Plåtat mode i damm

Kategori: Jobb

Min dag började med sång och frukost på sängen kl 05,40 imorse.

Sen har jag jobbat. Det var roligt men som vanligt blev det en intensiv dag så jag var helt slut när jag satte mig på tunnelbanan vid sex, man känner det först när man slappnar av. Idag har jag varit teamets assistent i största allmänhet. Hämtat vatten och prylar. Packat. Och burit, burit och burit. En kjol vägde typ ett ton... Men det är lärorikt.
Det var en modeplåtning för en svensk tidning. Vi var ute på location, en cool, ruffig miljö. Dramatiska kläder och stort hår. Väldigt inspirerande. Jag tror att det blir bra! Imorgon går vi in i studio och fortsätter.

Avslutade dagen med att få presenter av bästa vännerna och pojkvän. Massa jättefina blommor (då är man vuxen va, när man får blommor... blir ju 26 och det är ju då man räknas som vuxen hos tex sj och på stadteatern), god sliskig likör, bok av Erland Loe, coola örhängen - gröna typ gardintofsar, kul det är väl också en liten trend nu och så choklad. Trodde inte jag skulle få några, men vad trevligt det är! 
Middagen var kanontrevlig och väldigt rolig! Vi har nu bokat in fester, middagar (bl a en som varit utlovad sen i mars) och även en "vardagsfylla" ända fram till i december. Det är bra gjort av oss måste jag säga.

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2005-09-28 | 07:20:26
    Bloggadress: http://hedgehog.webblogg.se

    Grattis på födelsedagen!!!

  • Anne säger:
    2005-09-28 | 08:49:32
    Bloggadress: http://annesfood.blogspot.com

    Grattis!! Ha en riktigt bra födelsedag!

  • moa säger:
    2005-09-28 | 09:03:56

    Grattis och tack för en intressant blogg! (väntar dock på bilder :)

  • Karin säger:
    2005-09-28 | 12:23:44
    Bloggadress: http://kakmonstret.webblogg.se

    Grattis på födelsedagen (i efterskott)! Tycker liksom Moa att det vore roligt med fler bilder ;)

  • Tilda säger:
    2005-09-28 | 18:17:24
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Alltså, jag äger ingen digitalkamera, mobilkameran är inte så bra och det fungerar ändå inte att få in dom bilderna i min gamla dator...

Kommentera inlägget här: