At our best behavior

Vår/Sommar 2006. New York.

Kategori: Runway

Än så länge har inte någon av mina favoriter haft sina visningar. Men något finns alltid att nämna.
Jag är svag för trädmönster. Tuleh hade ett fint på sin kappa. Alexandre Herchcovitch klack känns onekligen ny! Och Caroline Winberg bär upp Luca Luca-klänningen väl!

        

So far har jag kunnat konstatera att Pennkjolar och Krympta jackor fortsätter vara stort. Och att fokus stannar på den Höga midjan, på kläningar, kjolar och med breda bälten. Västar har jag bara sett ett fåtal.

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2005-09-16 | 11:28:48
    Bloggadress: http://mymarkup.net/anna

    trädmönster är underbart - vilket påminner mig om att jag har ett jättefint träd från marimekko som jag måste få upp snart...

Kommentera inlägget här: