At our best behavior

Fin klänning och snygg styling!

Kategori: Mode

Idag ska jag returnera det sista från jobbet förra veckan. Och fika med tjejgänget ikväll. Däremellan tänkte jag att jag skulle hinna gå och prova den här underbara klänningen. Den finns även i cremefärgat och ljusrosa. Vet inte vilken färg jag är mest sugen på?!

23226-325

Kan ni gissa varifrån den kommer?

Update:
Klänningen kommer, precis som flera kommenterat , från Gudrun Sjödén. Något otippat, tycker jag.

Som vanligt när jag har spetsat in mig på något så går det inte som jag tänkt. Klänningen har inte kommit till butik ännu. Försenad leverans. Kommer tidigast fredag. Så jag återkommer!

KOMMENTARER:

  • Camilla säger:
    2006-04-05 | 12:58:59

    Noa Noa? Annars vill jag gärna veta??

  • Hotspot säger:
    2006-04-05 | 13:01:30
    Bloggadress: http://www.hotspot.webblogg.se

    Hm, TopShop kanske?

  • Tilda säger:
    2006-04-05 | 13:06:16
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Hotspot: Nope.
    Camilla: Det var en bra gissning! Men inte rätt.

    Håller er på halster ett tag till tror jag. När jag kommer hem ikväll ska jag berätta var den är från och om den var fin. Jag kanske tom har slagit till på en då :)

  • Johanna säger:
    2006-04-05 | 13:52:36
    Bloggadress: http://www.fashionista.se

    Alltså, jag ska vara lite konstig nu, men jaa... Lindex är min gissning.

  • S.S. säger:
    2006-04-05 | 14:36:33

    Gudrun Sjödens 20-tal sommar kollektion.

  • emilou säger:
    2006-04-05 | 15:14:37

    Lindex, det ser ut som deras reportage.

  • Nina säger:
    2006-04-05 | 18:55:26

    Jättefin klänning! Kan tyvärr inte komma fram till en vettig anledning till inköpet. Vore supersnällt om du kunde kommentera storleken på klänningen, för Gudrun har så dåliga returer (ingen förbetald adresslapp). Jag ligger typ mellan small och medium, beror lite på plaggets passform.

  • Malin säger:
    2006-04-05 | 19:28:38

    Gudrun det där, har deras katalog :-) Fast där är bara de ljusa med, den mörka var fin!

  • Tilda säger:
    2006-04-05 | 23:05:00
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Johanna: Men kom igen... fel.
    S.S.: Yep. Visst är det lite oväntat ändå?!
    emilou: Nej lite finare än Lindex är det väl allt?!
    Nina: Att den är underbar, är inte det en vettig anledning?! Ska absolut kommentera storleken när jag provat!
    Malin: Visst är den! Och den är allt med i katalogen också.

  • Johanna säger:
    2006-04-06 | 12:51:43
    Bloggadress: http://www.fashionista.se

    Haha Tilda - jag håller själv på med en post om att Lindex ofta har så snygga skyltfönster men att de aldrig håller måttet väl inne i affären. Något i det där påminde mig om Lindex Paris-kampanj. Och det var ju kanske då det faktum att det var en 20-talskollektion som gav mig den associationen. Mitt huvud var fyllt av Lindex om jag måste hålla ett försvarstal ;-)

  • Malin säger:
    2006-04-06 | 17:34:32

    Ett tips, såg en liknande klänning på Twilfit(!) Vitt och någon annan färg. Samma tunna 20-tals känsla, lite "volangig". Fin.

    /malin

Kommentera inlägget här: