At our best behavior

Presentköpande

Kategori: Personligt

Fruitcocktail bloggar om vad hon vill ha i sitt påskägg. Presenter i påskägget. Det vill jag också ha!
Men. En tråkig sak med att vara tillsammans med någon sketalänge och ha helt gemensam ekonomi är att presentköpandet inte blir detsamma längre. Köper jag nåt dyrt till Pojkvän så är ju han själv med och betalar liksom...
Vi brukar gå och äta riktigt lyxigt istället för att fira tex våra födelsedagar, vi fyller med två veckors mellanrum.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2006-04-10 | 21:40:11

    Känner igen det där!! Jag får nog nöja mig med dom två påskäggen jag får från jobbet fyllt med onyttighter, inte bra inför beach 2006;)

  • Tilda säger:
    2006-04-10 | 23:24:04
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    :) Ser att det är du fruktis: Hur gör man med presenterna?
    Jag gav upp redan beach 2000... eller... när jag var 14 och skitsmal kände jag mig inte snyggare än nu när jag är flera storlekar större. Så jag orkar inte bry mig. Rätt skönt. :)

  • fruitcocktail säger:
    2006-04-12 | 09:22:30
    Bloggadress: http://fruitcocktail.webblogg.se

    ja det var jag;) Det hängde sig när jag skulle skriva så jag trodde aldrig att det blev nåt:)
    Vi har iof inte helt delad ekonomi så ibland blir det en liten surprisepresent ändå;)Köp till honom ändå och säg att du vill unna honom nåt den här månaden;) //Amourfruitcocktail

  • Tilda säger:
    2006-04-13 | 18:28:27
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    fruitcocktail: Fröken Amour, ska ta till mig dina råd. ;)
    jag köpte faktiskt bruna flätade hängslen till honom häromdagen. Överraskningspresent. Tyvärr var de för korta och han köpte inte idén att ha dem hängande... (vilket inte heller var alls lika fint) så de fick åka tillbaka.

Kommentera inlägget här: