At our best behavior

Uppdatering: Gudrun Sjödén-klänningen

Kategori: Allmänt

Nu har den kommit, klänningen. Lika fin i verkligheten som den såg ut att vara på bild. Men jag ska inte ha någon ändå. Tror jag. Pojkvän röstade nej. Brukar vanligtvis inte bry mig om hans åsikt. Men av nån anledning spelade den roll den här gången. Och jag vet faktiskt inte riktigt när den skall kännas rätt. Den vita var lite för genomskinlig tyckte jag. Och mina favoritskor passar inte lika bra till den grå. Men den är fortfarande underbar...


Till Nina som ville veta hur den var storleksmässigt:
Jag har mätt nångång för en jacka, och då var jag väldigt precis en large. Provade bara klänningen i large och den var bra. Den är ganska stor, och lös i modellen. Vet inte vad jag ska råda dig till. Eftersom den var stor kan du säkert ha en small, men av samma anledning, den ska vara lös, så vill man nog inte ha en för liten...

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2006-04-17 | 18:53:11

    Tack raring! Låter ändå som medium vore bäst då! Rosa går helt bort för min del, så det är den grå klänningen jag suktar efter. Min äkta hälft suktar varken efter klänningen eller dess pris... Men jag skulle ju bli så förtjusande i sandlådan med barnen!

  • Tilda säger:
    2006-04-17 | 21:07:02
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Nina: Varsågod! Det var så lite. Du har nog rätt, medium blir förmodligen bra. Den grå är den finaste! Jag är ju inte riktigt i behov av någon mera klänning... och så ska jag nog spara lite så jag kan handla på outletarna utanför florens. :) Men jag säger: Köp!

Kommentera inlägget här: