At our best behavior

Shoppat: byxor av Yohji Yamamoto

Kategori: Nytt i garderoben

Under resan i Toskana var ett besök på outleten The Mall utanför Florens självskrivet. Pucci, Balenciaga, Marni och Bottega Veneta till "fyndpriser". Jag var glad men Pojkvän inte riktigt lika exalterad, dock road av att det "bara glittrade i ögonen på dig". Butiken som hade Balenciaga, Alexander McQueen och Stella Mc Cartney var lite av en besvikelse, tunt i hängen och mycket skräp. Det fanns en underbar röd väska på Bottega Veneta, men 4000 kändes fortfarande lite saftigt. Marni hade väldigt mycket fint, dock i fel storlek eller till fel pris... Sen fanns det väldigt mycket som var lite för "italienskt".

Yohji Yamamoto var välfyllt. Hyffsade priser och kläder som jag kunde ha. Där köpte jag dessa byxor.

23226-49423226-49323226-49523226-496

För 150 Euro som jag idag kollade motsvarar knappa 1400 kr. Jag är mycket nöjd med dem! Funkar både med hängslena på eller hängiga. Och blir man trött på fladdret kring fötterna kan man puffa in benen som på sista bilden.

KOMMENTARER:

  • johanna säger:
    2007-04-24 | 20:03:25

    super super bra med dom byxorna skulle vilja ha såna själv

Kommentera inlägget här: