At our best behavior

Underbara rader ur Doppler, av Erlend Loe. 1.

Kategori: Böcker

Lättmjölk representerar det yppersta av vad mänskligheten hittills uppnått. Vilken idiot som helst har i alla tider kunnat skaffa sig vanlig mjölk, men steget över till lättmjölk kräver en snilleblixt och en sublim separationsteknik som först i modern tid har låtit sig realisera. Och faktum är att jag fruktar att människan aldrig kommer att nå längre. Lättmjölk kommer sannolikt alltid att trona överst. Men den ger oss något att sträva efter.

KOMMENTARER:

  • Josefin säger:
    2006-08-07 | 07:51:53

    hej! måste bara tacka dig för att du pratade om audrey tatous frisyr och sedan tog upp "tillsammans är man mindre ensam". har precis slutat läsa den och den är HELT MAKALÖST FANTASTISK! den gav mig så mkt så du kan inte förstå det! det är jag som pratade med dig om audreys frisyr oxå å var sugen på den, och guess what ida blir det av! ska bli så kul! solig sommar/Josefin

  • ninni säger:
    2006-08-07 | 13:40:14

    Du är för underbar

  • Tilda säger:
    2006-08-07 | 14:09:43
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Josefin: Ja varsågod. Jag håller med dig, älskade också boken. Vad jättekul att jag kunde glädja! Åh vad skojigt, hoppas du blir nöjd med frisyren!!!

    Mamma: :)

Kommentera inlägget här: