At our best behavior

Allmän update

Kategori: Personligt

Jaha, nu ligger jag efter igen...

Torsdagens outfit fungerade fint både på söder och på stureplan. Bara en person till hade den svarta kjolen...

Först var det SoFo Night. Jag köpte ingenting alls, även om jag fingrade ganska länge på en tröja från Fifth avenue shoe repair, som hade premiärmingel och var för trångt för att vara shopping-vänligt. Och jag var för snål för att slå till. Men ett besök under en lugnare dag är inbokat!
Johanna däremot köpte en gigantisk lampa.

Efter det följde den hastigt planerade "blogg-ölen". Det var riktigt trevligt, kul att träffa Britta på riktigt, och Åsa hann jag prata med litegrann.

Sen förflyttade jag mig den långa sträckan (inte geografiskt, men det är trots allt långt) från Nada på Åsögatan till Sturegallerian, där jag visserligen mötte upp trevliga människor och fick gratis snittar och drinkar, men inte hade alls lika trevligt som innan.
Det tittades nelåtande från topp till tå på okända (Sofi Fahrman med två väninnor), smilades mot kända (efter att ha tittat på bilderna från festen på hemsidan kan jag konstatera att det var chefredaktörens mamma som satte på ett sliskigt ansiktsuttryck och log mot Björn Ranelid på ett sätt som fick oss att titta på varandra, tappa hakan och inte veta vart vi skulle ta vägen) och posades mot kameror. Ett helt vanligt mingel alltså.
Kommentera inlägget här: