At our best behavior

Dagens val från garderoben - torsdag/fredag

Kategori: Val från garderoben

Igen gjorde jag det enkelt för mig.
Hade samma stövlar och väska. Samt brun kofta från Zara och bruna strumpbyxor.
Bytte bara klänning och armband.

               
Stövlar, Second hand. Väska, H&M. Klänningar, Topshop/Nanso. Det gröna armbandet är från Åhlens. Hade det och några i trä med den gröna kläningen. Bara träarmband och ett i "guld" med den blå.

*3 minuter senare*. Just det. Och så hade jag en "sjal" i brun och vitrandigt till den gröna klänningen. Liksom ett ihopsydd tugbit som man virade två varv om halsen. Den låg i presspåsarna som gavs ut på visningen där jag jobbade. Stylisten och jag såg till att vi också fick varsin, som ett litet minne.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: