At our best behavior

Fler dagars val från garderoben.

Kategori: Val från garderoben

När jag bloggade om mina morotsomsydda baggy jeans (längre ner) slog det mig att jag inte använt dem på länge. Så jag hade dem både tisdag och onsdag.

Först tillsammans med spetsvästen över en svart polo med ärmar som är puffiga vid mudden. Och så satte jag ihop västen med en brosch. Letade fram ett par röda stövlar också. De är snygga i skaftet och var fina till, men de känns ganska daterade med fyrkantig tå och klack som är klumpig på ett fult sätt. Fick funka ändå. Till det den vanliga kombon svart väska och svart jacka.

23226-279      23226-279

Sen hade jag jeansen med detta  (då utan broschen) och vanliga svarta stövlarna.
23226-239

KOMMENTARER:

  • madde säger:
    2006-02-16 | 17:53:10
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/maaadde

    Vart har du köpt spetsvästen? den var sååå fin...vill ha en likadan

  • Anonym säger:
    2006-02-17 | 08:26:10

    va fin blus o brosch =)

  • Tilda säger:
    2006-02-17 | 10:05:08

    Madde: På oasis. Köpte den till 70% rea. Men jag vet inte om den var gammal eller ganska ny, de reade nämligen allt för att de skulle stänga. (det var på grev ture gatan).

    Anonym: Tack!

  • Misha säger:
    2006-02-17 | 18:07:47
    Bloggadress: http://endlessnessego.blogspot.com

    Visst är det kul att återupptäcka sin garderob? Jag älskar känslan av att fall in love for the second time med ett plagg, ganska ekonomiskt i tider som dessa då man bara vill spränga sin budget på vårnyheterna :)

Kommentera inlägget här: