At our best behavior

Idag.

Kategori: Personligt

Det blir nog bara en visning idag. Karin och Pias.

Ska titta på en lägenhet kl 18. Den ligger bara hälften så långt från stan som den vi bor i nu, och det är inte ens omöjligt att få den... Vi har inte plats 78 som om man anmäler intrese på söder eller så.

Och sen ska vi ha en hemma-mys-kväll, för imorgon flyger Pojkvän till Norge. Han ska jobba där i 2,5 vecka på en film-inspelning. Kommer bli tomt.

Pour och Minimarket har också visningar. Får väl läsa om dem på Rodeos blogg och titta på bilder på Stureplan.se.


KOMMENTARER:

  • Mia säger:
    2006-02-15 | 13:55:21
    Bloggadress: http://tusentankar.webblogg.se

    Men jag vill veta om ni fick, hur den var, när var hur? Om jag skulle passsa på att åka upp till dig nu då när du känner dig ensam och övergiven????

  • Tilda säger:
    2006-02-15 | 21:45:55
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Vet ej om vi får, tar väl några dagar. Den var lite sunkig. golv, kök och så. OM den ska fixas nåt så är den intressant, inte annars. Jag vill egentligen inte ens flytta från vår lägenhet. Dock skulle jag gärna bo närmare stan. Jobbig kombo.

    Fram tom onsdag eller nåt kommer jag inte hinna känna mig ensam... Jobbar. Men det vore roligt om du kom upp!

Kommentera inlägget här: