At our best behavior

I'm back.

Kategori: Personligt

Nu har jag kommit hem från min premiär-fjäll-resa utan brutna ben och med bara lätt träningsvärk.

Är ganska stolt. I måndags stod jag på ett par skidor för första gången, och igår, onsdag, åkte jag nerför en röd backe alldeles själv utan att ramla eller tycka att det var otäckt. Har varit lite anti skidåkning, av någon anledning, men det var ju riktigt roligt.
Att köra skoter var också kul. Åkte på en timmas tur, i skogen, det var sol den dagen och jättefint, men jag tittade bara lite på det, mest gasade jag och parerade snövallar.

Det var mucho nice att hälsa på syster yster och hennes trevliga pojkvän. Och de har redan bokat in en repris av shoppinghelgen i september till april/maj.

KOMMENTARER:

  • Andrea säger:
    2006-02-10 | 21:41:08
    Bloggadress: http://andreagoesstockholm.blogspot.com

    Kul! Jag hoppas det går lika bra när jag åker på min premiärresa till fjällen. Jag är helt övertygad om att jag kommer att bryta ett ben. Eller fega ur totalt.

  • Tilda säger:
    2006-02-11 | 00:33:01
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Nej då, det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara, det kommer att gå bra för dig också. Lycka till!!!

Kommentera inlägget här: