At our best behavior

Sofis mode

Kategori: Mode

Blev glatt överraskad idag, eftersom jag trodde att kanal 5 inte körde Sofis mode i repris. Då fick jag ju se första avsnittet ändå.

Så illa tycker jag inte att det var. (Har läst flera negativa kommentarer) Kanske inte får full pott, men det är ett modeprogram, vilket har saknats.

Jag kan gilla grafiken. Men eftersom alla inslag är så korta blir det lite mycket av det. Dock tycker jag faktiskt att inslagen inte behöver vara längre. Det som behövde sägas blev sagt. Tjejpanelen var ju cool!

Det är lite roligt att det är så stor del Sofis kompisar som är med. Nästa vecka Minis garderob. Hon är väl Sofis bästis? Har inte Minis garderob förresten redan varit med i Klick? Jaja. Som sagt. Det är ett modeprogram iaf. Lättsamt och underhållande. Jag kräver inte så mycket mer än så länge.

KOMMENTARER:

  • Celi säger:
    2006-02-21 | 21:05:56
    Bloggadress: http://celicelia.blogspot.com

    Jag håller med dig, ett bra modeprogram som har saknats i TV - även om det var lite för fragmentariskt. Och jo, som trogen ELLE läsare (där Sofi väl gjorde sina hundår) kunde man läsa om vänskapen vid flera tillfällen t ex i samband med Minis bröllop.

  • Sara säger:
    2007-05-09 | 16:57:06

    Hej Sofie! Jag tycker att ditt program är jättebra,
    Men jag har lite problem med att hitta den rätta skolavslutningsklänningen, min mamma ska sy den åt mig men behöver lite tips och så till ett fint mönster, kan du hjälpa mig ? puss och kram

  • Ida säger:
    2007-05-09 | 21:21:40
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Men snälla Sara framgick det inte ganska tydligt när Sofi nämns i tredje person att detta inte är hennes blogg???

Kommentera inlägget här: