At our best behavior

Tack Hanna!

Kategori: Allmänt

Det är den här tjejens förtjänst att min blogg har en ny look. Jag tyckte nämligen att hon hade så fin bakgrund. Frågade om den var en mall, och fick svaret: "Nej, det är ingen mall, jag googlade efter bakgrunder åsså hittade jag den här. Det är eg. bara en enda bild som massproducerats."  Så jag googlade också. Och sen började jag gissa och pilla med färgerna. Och så blev det sä här grönt och skönt!


Sen visade det sig att jag idag även stulit en av hennes rubriker. : ) Jag tyckte att den lät bekant när jag skrev den...

KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2006-02-25 | 08:35:58
    Bloggadress: http://prickenoveri.blogg.se

    Oj, vilken hyllning! Inte visste jag att jag hade något med denna läckra style att göra :D Du har inte stulit något, tyckte mest det var ett roligt sammanträffande!

  • Tilda säger:
    2006-02-25 | 22:57:51
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Ta åt dig!
    Bra att du inte är suris ;)
    (omdeveten) inspiration eller sammanträffande; I don't know really...

Kommentera inlägget här: