At our best behavior

Blogg-öl ikväll

Kategori: Allmänt

Läs mera hos Britta. Jag är där!

KOMMENTARER:

  • fruitcocktail säger:
    2006-01-26 | 12:24:17
    Bloggadress: http://fruitcocktail.webblogg.se

    Jag är inte där:(
    Jag har oxå blivit inbjuden till Stureplansfesten, vet verkligen inte om jag hinner men det verkar ju vara ett hejdundrande party. Vad tror du, missar man nåt? Det är inte helt och fullt min stil men ändå...

  • Tilda säger:
    2006-01-26 | 13:46:10

    Men då kanske vi ses om du hinner på den...
    Det blir nog en stor fest. Men fester ser ofta roligare ut på bilder efteråt än vad det var när man var där... så det är nog ingen jättestor förlust om du inte hinner. Det är inte alls min stil heller, men de jag jobbar med i butiken kommer ju vara där och några av dem ser jag sällan så det blir nog en trevlig kväll hur som helst.

Kommentera inlägget här: