At our best behavior

H&M-shoppat

Kategori: Nytt i garderoben

Jag gick in på H&M i fredags innan jag mötte upp mina vänner på Nalen. Det går ju inte att komma ut därifrån utan en påse...

Köpte fem plagg men bara två ska stanna hos mig.

Stannar:
*Blått linne
*Svart kjol med riktigt hög midja, hängslen och knappar på magen. Konstig beskrivning men sååå snygg.

Åker tillbaka:
*Samma kjol fast i grått. Kunde bara inte bestämma mig på plats. Trodde mest på den grå, men efter att ha provat lite hemma med olika plagg till så blev det den svarta. Bra ändå att jag var omständigt och köpte båda alltså.
*En blå vanlig tunn tröja som jag inte orkade prova. För kort, och inte snygg i halsringningen.
*En smutsrosa svettis-tröja med zip, inte så snygg vid närmare eftertanke, och dessutom har jag en smutsrosa bolero i svettis-tyg som kan användas istället, glömde bara bort den när jag var i butiken...

Även om den grå kjolen får åka tillbaka så tror jag på färgen grå. Tillsammans med blått. Även blått hur som, och så den smutsrosa färgen. Jag har inte sett framför mig hur jag vill se ut i vår och sommar. Men nu tror jag att Marc by Marc Jacobs-looken med de färgerna, lite 80-tals-feeling och leggings kan vara en av stilarna som får inspirera.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2006-01-16 | 16:48:49

    vad fint allt låter! vilken avdelning på hm kommer kjolen ifrån? den låter så snygg!

  • Tessan säger:
    2006-02-21 | 12:14:04

    Hej den svarta kjolen med hängslen har du den sitter tajt eller lite lösare??? Har funderat på att köpa en sån men vet inte riktigt hur jag ska ha den.. För övrigt så är den skitsnygg...

Kommentera inlägget här: