At our best behavior

Jobb - måndag

Kategori: Jobb

Idag började jag med de två jobben som ska plåtas fredag och lördag. Tog hela förmiddagen att planera och ringa och boka in när jag kunde komma till presskontoren. Sen har jag varit runt på några av dem och plockat kläder och accessoarer. Det var väldigt utplockat, många är på resor och plåtar sommarjobb i solen, men några snygga grejer hittade jag. Ska fortsätta imorgon.

Jag var bl a på H&M's presskontor. Kan rapportera att vecka 9 så kommer den blå kjolen med hög midja som redan är slut till mångas förtret att komma in i svart. Håll utkik! Redan vecka 7 kommer dock en annan rolig kjol. En jeansballongkjol. Samma modell ungefär som det är på min grå som jag utnämde till höstens bästa inköp häromdagen, men i mellanljust tunnt jeanstyg.

Avslutade jobb-dagen på Day som ligger på söder. Så jag kunde inte låta bli att gå till Beyond Retro. På bussen därifrån idkade jag lite kändis-spotting i kategorin vackra kvinnliga skådespelare. Marika Lagercrantz pratades i mobil. Och Frida Hallgren.

KOMMENTARER:

  • frida säger:
    2006-01-17 | 06:08:42

    Jag undrar om du vet om den underbara höga kjolen kommer in i alla hm butiker eller är den bara ett "storstadsplagg"? Undrar också om du vet om de omtalade cityshortsen kommer ut i butik & i så fall över hela landet? HM skjuter nämligen bara upp min beställning hela tiden. Om jag har tur kanske jag får dem i höst... Vill även ge dig berömm för din blogg!

  • Laura säger:
    2006-01-17 | 10:48:43
    Bloggadress: http://auralaura.blogg.se

    Wow det låter verkligen som ett spænnande jobb u har! Vart jobbar du? Och vilken utbildning har du tagit?

  • Tilda säger:
    2006-01-17 | 23:36:10
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Frida: Hemskt ledsen över att inte kunna svara. Kan du inte ringa och fråga dem? Tack för beröm! Blir alltid glad!

  • Tilda säger:
    2006-01-17 | 23:39:13
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Laura. Ja det är roligt. Är assistent till en stylist. Ingen utbildning för just det, men pluggat annat. Läs i kategorin "jobb (med mode)" så tror jag att det står mera om hur jag fått jobben och så. Har iaf svarat förut. Ska sova nu. :)

Kommentera inlägget här: