At our best behavior

Jobb - onsdag. Packa upp, packa ner.

Kategori: Jobb

Ringde och fixade lite på förmiddagen och åkte till kontoret efter en snabb lunch hemma. Mycket hade redan kommit med bud, och resten droppade in under eftermiddagen. Lite julafton att titta vad som har skickats från de ställen där jag inte varit själv och plockat. Vissa har jag ringt och förklarat temat för och andra har stylisten mailat innan hon reste bort. Kontoret är inte stort så det kändes kaosartat ett tag när jag packade upp och kollade igenom allt. Men nu är det uppsorterat i högar och påsar. Herr/accessoarer/skor/skärp/shorts osv. Stylisten kommer in först imorgon, planet var försenat och det fanns ju faktiskt inte mycket för henne att göra. Imorgon ska vi "hänga" båda jobben. Roligt att hon vill att jag ska vara med.

Var på Beneath idag och plockade några plagg från Behnaz Aram samt Karin & Pias. Har inte tagit mig dit tidigare, mest av lathet. Det är ju en rolig butik, men det är alltid svårt med butiker som ligger off. Det fanns ett par assnygga skor i grönt med klack, puffig viktoriansk överdel i en halv stövel (trött, orkar inte fundera ut någon bra förklaring) från Buddhahood, till halva priset. Men en 38 som jag brukar ha gjorde jätteont i stortån.

Nu ska jag kolla på Jennifer Aniston på 3:an.
Kommentera inlägget här: