At our best behavior

Jobb - torsdag. Prep.

Kategori: Jobb

Stylisten var nöjd med det jag plockat. Bra. 
Hon har hängt båda jobben idag. Och jag har tyckt litegrann. Samt valt ut ett överkast på ROOM, hämtat kuddar på Establish, och senare valt stövlar och ett par kilklackar på Nilson. Lite flänga runt över stan ändå, men det hade jag räknat med och hade skor som är bra att gå i även idag. När ska man använda sina klackar?
Det var roligt att träffa stylisten, vi har bara pratat den enda gången då vi sågs och bestämde att vi skulle jobba ihop förutom i telefon några gånger. Vi åt lunch ihop idag och hann snacka lite mera, inte bara om jobb. Nu kan jag säga att hon ÄR och inte bara VERKAR jättetrevlig.

Imorgon ska vi plåta i en flådig vindslägenhet på söder. Tror att det är ett bra team, med trevlig fotograf och trevliga modeller - en kille och en tjej. 08.30 nära slussen. Så det blir inte så hiskeligt tidigt. Ska försöka gå upp vid halv sju.

KOMMENTARER:

  • Mia säger:
    2006-01-20 | 18:50:48

    Kul att du verkar trivas, jag mår så väl av att läsa om din vardag annars ses vi ju mest till fest.
    Vill ni ha nåt mer sött par, kan du ringa dennis och sara...puss

  • Tilda säger:
    2006-01-20 | 21:48:52
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Och jag tycker att det är jätteroligt att du läser, och lämnar små kommentarer till mig. Puss tebaks.

  • Michaela säger:
    2006-01-23 | 14:08:30
    Bloggadress: http://rar.blogg.se

    Såg att du hade kommenterat på Elenores blogg om att pennkjolen med hög midja kommer in igen v.9 i svart. Stämmer det? Har letat efter den hur mycket som helst och vill verkligen ha det. Åh hoppas! Najs blogg förresten!

  • Tilda säger:
    2006-01-23 | 20:06:12
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Yep. Var på presskontoret i jobb. En av tjejerna där hade den blå kjolen på sig under deras pressvisning i höstas. När jag nämnde att den verkar ha tagit slut fort i butikerna så pekade hon ut den i svart. I butik vecka nio, stod det. Och deras datum brukar nog stämma tror jag. Så håll utkik!
    Kul att du gillar min blogg. Tack!

  • Ida säger:
    2006-01-23 | 21:06:56
    Bloggadress: http://stylebyida.webblogg.se

    Tror att det var Niklas som stylade mig, jag kommer dock inte ihåg om det var så han hette (:
    Bilderna togs förresetn för lite mer än ett halvår sedan :)

Kommentera inlägget här: