At our best behavior

La Redoute

Kategori: Jobb

La Redoute visade sina vår- och sommarkollektioner igår. De höll till i en studio ut mot Sickla. Lite jobbigt att det inte var centralt. Men de hade abbonerat en stor buss som körde mellan studion och Norrmalmstorg, så jag tog den till stan. Men dit åkte jag tvärbanan och gick genom byggarbeten och snöslask. Kändes otroligt oglamoröst, men hade varit onödigt att åka in till stan först och sen tillbaka utåt igen.
Mycket av kläderna känns ganska postorder tycker faktiskt jag. Och jag har svårt för katalogens små utrop handskrivna över sidorna. Men flera godbitar gick att hitta. En bikini i afrika-stil var jättesnygg. Det vita linnet med virkad rygg som Anna och Malin visar ringade jag in i mina papper för att ev låna för plåtning. Och casharel-grejerna var typiska för casharel och alltså roliga och fina.

Ida var där, och det var kul att träffa henne irl. Hon var såklart trevlig!

På fredag ska jag titta på Topshops kollektioner. De visas föredömligt på Lydmar.
Kommentera inlägget här: