At our best behavior

Rea-shoppat

Kategori: Nytt i garderoben

Har kollat runt på rean i stan. Men inte hitttat så mycket som kändes tvunget att köpa. Men hittade en liten spetsbolero i svart på Oasis igår. Butiken på Grev Turegatan ska stänga så där var 70 %. (Filippa K Still ska öpnna på den adressen). Vet inte om det var exakt den här, tror den hade lite högre krage. 180 kr kostade den iaf. Både ELLE (nya numret kom idag till butiken där jag jobbar extra, bara svensk mode - roligt) och DV har tagit upp spets och barockt som trender för våren, så det kändes som ett bra rea-köp. 
23226-258

KOMMENTARER:

  • hotspot säger:
    2006-01-11 | 18:32:58
    Bloggadress: http://hotspot.webblogg.se

    Spets tror jag starkt på! (har till och med bloggat om det för ett tag sen, det hamnade i topp!

  • Em säger:
    2006-01-11 | 20:15:17

    Mycket fin! Suck, jag var på Grev Ture-gatan i dag, varför gick jag inte in? Fanns det mycket kläder kvar i övrigt eller var det utplockat?

  • Linda säger:
    2006-01-12 | 07:54:40
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    Jättesöt!

  • Tilda säger:
    2006-01-12 | 12:26:02

    Tittat hemma och den jag köpt är finare än den på bilden. Istället för det nätiga är det blommig spets.

    Em: Det fanns faktiskt inte så mycket roligt kvar. Jag plockade västen/boleron av en skyltdocka...

  • Em säger:
    2006-01-12 | 13:01:04

    Aha, tack då vet jag, känns inte lika jobbigt att jag missade gå in nu. :)

  • Alexandra säger:
    2006-01-12 | 21:50:00
    Bloggadress: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

    Jattesôt!

Kommentera inlägget här: