At our best behavior

Back on tuesday, eller kanske onsdag.

Kategori: Personligt

Egentligen ska jag packa nu. Men jag tycker att det så himla trist och jobbigt att packa. Tänk om jag kommer på sen vad jag egentligen skulle vilja haft på mig... Ska dessutom packa till Pojkvän också, han bara jobbar och jobbar. Vi ska åka när han slutar jobba ikväll...

Måste äta middag också.

Men istället sitter jag framför datorn och surfar omkring...

Vi ska åka en tur till Motala igen. Som min moster sa: på fyra bröllop och en begravning...
Riktigt så är det inte, men ett 80-årskalas och en begravning blir det. Min mormor fyller år. Och min morfars fru har gått bort (hans nya fru, men hon har funnits där hela mitt liv).

Insåg först idag att jag faktiskt ska på begravning. När jag plockade fram den svarta kjolen. Jag kommer att vara ledsen. Jag kommer att bli ännu mera ledsen när jag ser alla andra vara ledsna. Jag känner inte alls för att vara ledsen...

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2006-07-01 | 23:01:43
    Bloggadress: http://emmas.bloggtopp.com/

    Finns ju inte så mkt att säga men jag skickar dig en virtuell kram iaf

  • Madelene säger:
    2006-07-03 | 10:10:45
    Bloggadress: http://madelene.webblogg.se

    Jag har läst det du skrivit om ditt assistentjobb och det låter rätt så roligt :)

    En fråga bara, tror du att man har någon chans till att få något litet modejobb, typ stryka kläder vid en plåtning, jobba gratis bak på visningar osv, om man är 16? Eller är det helt omöjligt?
    tacksam för svar :)

  • Tilda säger:
    2006-07-05 | 13:37:43
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Emma: Tack snälla!
    Madelene: Jag har faktiskt ingen aning om det är så att man måste vara 18 år... testa att ringa till stylistagenturerna tex lundlund och link details. Lycka till!

Kommentera inlägget här: