At our best behavior

Brist på coola herrkläder

Kategori: Mode

Det är inte bara Pojkvän som köper damkläder... (Hans shorts från Gina Tricot får komplimanger ofta)

Sålde just ett par mönstrade damshorts i trikå som herrbadshorts till en kille som såg ascool ut i dem.

Och igår var en kompis inne i butiken och sa hej. Han hade en jättesnygg kofta, lång stickad i blått och vitt. En damkofta såklart!

Detta skulle kunna ses som en omskrivning för en en uppmaning till butikerna med herrsortiment att hotta upp det en smula!

Varför har inte H&M en trendlabel för herr precis som deras suveräna för dam liksom???

KOMMENTARER:

  • Jossan säger:
    2006-07-12 | 22:29:20

    Haha.. köpte din pojkvän shorts på kvinnoavdelningen?! Haha... det skulle jag aldrig låta min pojkvän få göra. xD, stackare!

  • Tilda säger:
    2006-07-12 | 23:37:59
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Jossan: Ja vad jag vet finns det ingen "herravdelning" på Gina Tricot. Det hela var min idé. Om han skulle få ett par snygga shorts var det bara att glömma att köpa herrshorts. Kolla bilden som jag länkar till och säg om det är synd om honom...

  • Ole säger:
    2006-07-14 | 08:25:46

    Instämmer helt! Har länge letat efter en långkofta, men får väl snart börja kolla på damavdelningen.

  • Tilda säger:
    2006-07-14 | 15:19:30
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Ole: Ja. Varför inte. Annars har Nakkna faktiskt (haft?) herrlångkoftor, (om du bor i sthlm...). Men det blir nog billigare att kolla dam, på typ H&M eller så... Lycka till! :)

  • Noa säger:
    2006-07-17 | 18:00:26

    Varför kan inte killar ha damkläder, när det är fritt fram för tjejer att handla på herravdelningen? Snacka om jämlikhet! Vill man ha en långkofta köp en som är snygg och strunta i om det är herr eller damavdelningen!

  • Emma säger:
    2006-07-18 | 21:39:07
    Bloggadress: http://emmas.bloggtopp.com/

    Det underliga är att jag idag satt och tänkte på Hm's trendavdelning, den brevid NK. Den är ju för kvinnor men det finns ingen för män, himla trist. Alltså jag tänkte på att det var underligt ;)

  • Tilda säger:
    2006-07-18 | 21:51:55
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Noa: Shop wherever, säger jag!
    Emma: Skojs! Ja varför har HM på hamngatan bara har tråkherrkollektioner är en gåta!

Kommentera inlägget här: