At our best behavior

Rutigt

Kategori: Mode

23226-491Var inne en sväng på H&M igår. Mycket nytt. Men jag kände mig inte så sugen på nya höstkläder. När jag kommer hem från semestern ska jag nog börja kolla lite. Typ andra veckan i augusti. Konstigt, för i vanliga fall är jag sugen på nytt med en gång när det kommer till butikerna.

Jag tror inte att jag kommer hoppa på den skotskrutiga trenden. Men jag var ändå tvungen att prova den här supervida klänningen. Bara för att den hade så fina dolda fickor! Den blev lite tältig...
Men 398 :- för den som är sugen.

KOMMENTARER:

  • karin säger:
    2006-07-22 | 23:18:54

    den där klänningen (om man kan kalla den det) är ju helt sjuk!
    det såg inte ens ut som ett klädesplagg när jag fick på mig den. den hade varit jättesnygg om de hade minskat på tyget lite.

  • Vintage*Jessica säger:
    2006-08-06 | 00:28:34
    Bloggadress: http://www.bambii.blogg.se

    Den är ju hur snygg som helst :)
    villken storlek testade du ?

    mvh J

  • Tilda säger:
    2006-08-07 | 14:11:12
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    karin: håller med.

    Jessica: Nope, jag gillade den inte... smaken är som baken :). Provade min vanliga storlek, 42.

Kommentera inlägget här: