At our best behavior

Rynkiga sockar rockar! ... hehe

Kategori: Nytt i garderoben

23226-489Shoppade ändå nånting på mitt lunchbesök på H&M igår. Strumpor!
Rynkiga överknä-strumpor a la Prada.  79 kr, trendprylar är ofta inte riktigt lika billiga som annat. Köpte både ljusgrå och svarta. Resåren upptill är lite för tajt, men jag får väl slita lite i den...

Klicka för närbild på mönsterstickningen.

Köpte även ett par grå tjocka strumpbyxor. Har ett par men de börjar bli slitna. Och grå strumpbyxor kommer jag nog ha ofta i höst och vinter.

Fick mail med frågor om strumpor. Alltså:
Mitt bästa tips är faktiskt H&M. Har flera därifrån.

KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2006-07-18 | 22:27:21
    Bloggadress: http://frankincense.blogg.se/

    Oh, mycket snygga! Perfekt nu när det börjar bli kyligt också!

  • L säger:
    2006-07-19 | 13:48:31

    Tack Tilda för svaret!! ; )

  • Tilda säger:
    2006-07-19 | 14:24:21
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Hanna: Precis vad jag tyckte!
    L: Varsego! :)

Kommentera inlägget här: