At our best behavior

Gud vad det är svårt att få till en bra rubrik ibland...

Kategori: Tv

Nehej. Det blev inte på förmiddagen visst. Men nu tänkte jag kommentera gårdagens Top Model.

Är det inte konstigt att man snackar så himla mycket om att Sabina är så ung, "bara sjutton år", och sen låter henne dricka både drinkar och vin (som det såg ut iaf)???

Lika konstigt är det väl att säga till någon att ta på sig en outfit som är representerande för dennas personliga stil, för att sen gnälla över att hon har för mycket kläder på sig, för det ska man inte ha på.....castings???

Jag tyckte att Emma var snygg både i sina egna kläder och i Dsquared. De andra tjejerna såg faktiskt fruktansvärt tråkiga ut. "I have a brown top"... Och Sofias gula linne var gräsligt! Freja räddade sig med en sjal, och Sabinas look sitter ju i hennes hår. Jag drog ett asgarv när Emma sa: "Han behöver en makeover", men jag håller med henne totalt.

Sen gick det ju dock utför för Emmas del. Man vill absolut inte ha en negativ modell på plåtning. Och det är faktiskt inte upp till modellen att tycka något om hår och make. Men jag tyckte ändå att det var jättetrist att hon fick åka hem. Hennes bild var faktiskt den snyggaste. Och vem ska nu fälla kaxiga kommentarer för mig att garva åt? 

KOMMENTARER:

  • fruitcocktail säger:
    2006-03-23 | 21:27:20
    Bloggadress: http://fruitcocktail.webblogg.se

    Tack för upplysningen om veckorevyn och gratulerar till placeringen:) du är en av de bästa tycker jag så du ärverkligen värd det!! Jag måste gå och köpa tidningen bara därför:)

  • Anonym säger:
    2006-03-23 | 22:12:21

    Varsågod. Och tack. Tycker du det? Du ska bara veta vad glad jag blir!!! Och du är en av de typ 3 bloggar jag alltid kollar först, varje dag! (det blir nästan sliskigt det här ;) )
    Jag var också tvungen att köpa den bara därför :) Ska nog riva ut och spara den sidan. Hehe.

  • Tilda säger:
    2006-03-23 | 22:16:00
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    That would be me som har postat kommentaren ovan då rå.

  • Camilla säger:
    2006-03-23 | 22:51:21
    Bloggadress: http://www.cisforchic.blogspot.com

    Grattis till omnämningen och placeringen i Veckorevyn :) riktigt kul!!

  • fruitcocktail säger:
    2006-03-24 | 13:57:56
    Bloggadress: http://fruitcocktail.webblogg.se

    Tilda. Det kan vara trevligt med lite slisk och ryggkliande ibland;)

  • Ida säger:
    2006-03-25 | 20:21:52
    Bloggadress: http://luckyem.webblogg.se

    Va kul att någon tycker likadant som mig om veckans topmodel! Han den där snubben från MTV verkade ju lagom trist och rätt taskig. Jag tycker det är hemskt att prata om någon med någon annan om den andra står i rummet! Fy fan. Emma var väl den som hade en egen stil de andra var ju rätt tråkiga.m

  • Tilda säger:
    2006-03-26 | 16:45:43
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Camilla: Tack! Ja, superkul!
    fruitcocktail: Så sant, så sant!
    Ida: Eller hur, prata över någons huvud...vidrigt, men ändå var det väl lite onödigt av Emma att avbryta sådär...
    Har funderat på en sak till ganska mycket. Det måste vara knasigt jobbigt att vara inlåst på ett hotell sådär. Om man var i milano och jobbade skulle man ju ha fritid nån gång och bättre kunna hantera att de man jobbar med/för är lite "svåra".

Kommentera inlägget här: